Kıbrıs Türk Öğretmenler Sendikası (KTÖS) Genel Sekreteri Burak Maviş, sendikaların maddi ve manevi sorumluluğunu üstlendiği Eda Hançer Akkor’un, Kıbrıs Cumhuriyeti Yüksek Anayasa Mahkemesi’nde açtığı davanın 21 Şubat saat 09.30’da görüşüleceğini duyurdu.
Maviş, davayı yakından takip ettiklerini ve sürecin sonuna kadar mücadele edeceklerini belirtti. Ayrıca, mahkeme sırasında avukatlarının basına açıklama yapacaklarını söyledi.
KTÖS, üyelerine davaya katılım çağrısında bulunarak, bu duruşmanın kendilerine güç vereceğini ifade etti. Sendika, davanın Kıbrıs Türk toplumu için önemli bir adım olduğunu vurgulayarak destek beklediklerini belirtti.
Muhabir: Melihat Haksız



