İstanbul Sultangazi'de Hacı Bektaş-ı Veli Kent Ormanı'nda çıkan yangına itfaiye ekipleri müdahale ediyor.

Zübeyde Hanım Mahallesi'ndeki Hacı Bektaş-ı Veli Kent Ormanı'nda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye polis ve çok sayıda itfaiye ile Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Yer Kırıkkale... Mühimmat imha sahasında patlama: 2 kişi hayatını kaybetti
Yer Kırıkkale... Mühimmat imha sahasında patlama: 2 kişi hayatını kaybetti
İçeriği Görüntüle

VATANDAŞLAR TAHLİYE EDİLDİ

Orman içerisinde bulunan vatandaşlar tahliye edilerek, alana girişler kapatıldı.

Ekiplerin, yangına müdahalesi sürüyor.

Muhabir: Emrah Kınacı